Права півкуля відповідає за промову, асоціацію, метафоричність. Якщо у дитини від природи лідирує ліва півкуля, а це правші, то розвиток правої півкулі нагоді для школи. драмгуртки, шкільні твори, уроки літератури, малювання, а також у цілому для розвитку гармонійної особистості.

Роботу правої півкулі можна поліпшити за допомогою абстрактніших і творчих вправ — візуалізації (подання образів), твору історій, малювання або листа лівою рукою.

Права півкуля, навпаки, схильна до співпраці. Воно обробляє інформацію просторово, цілісно та візуально. Це означає, що вона бачить предмет із кількох сторін одночасно, думає про цілому і встановлює зв'язки – фізичні, емоційні, інтуїтивні.

У дитини до 7-8 років домінує права півкулящо відповідає за образне сприйняття, емоційну сферу, обробку в мозку цілісної картини на основі образів, руху, ритму, емоцій, інтуїції, зовнішньої мови, інтегрованого мислення тощо.