Маркетолог визначає ключові мотиви покупки та стимулює споживачів здійснювати покупки частіше та у більшому обсязі, працює з упередженнями споживача, що обмежують придбання товару кампанії; виявляє незадоволені потреби ринку для можливості інтенсивного зростання кампанії.

Головна мета роботи маркетолога полягає в тому, щоб наявними інструментами та ресурсами збільшувати цінність пропозиції компанії для споживачів. Це означає, що продукт повинен забезпечувати вирішення проблеми, яке сприймається людьми більш цінним, ніж витрати на його придбання.

Якщо говорити про професію маркетолога простими словами, то це фахівець, який поєднує потреби цільової аудиторії з можливостями компанії.До них належить:

  • Продукт;
  • Ціна;
  • Канали розподілу;
  • Просування.

Dec 30, 2020

Маркетолог – це фахівець, який займається просуванням компанії та її продуктів з урахуванням бізнес-цілей. Це може бути формування впізнаваності бренду, виведення нового товару ринку, лідогенерація, зростання клієнтської бази, підвищення клієнтської задоволеності і циклу життя клієнта.