1- цілі мають бути конкретними, що представляють, наскільки можна, як якісні, а й кількісні показники. 2- цілі мають бути реальними, досяжними у даних умовах.

На підставі організаційних категорій виділяють чотири види цілей.

  • Цілі, засновані на часі Довгострокові цілі
  • Цілі, засновані на продуктивності …
  • Кількісні та якісні цілі
  • Цілі, орієнтовані на результат, та цілі, орієнтовані на процес

Мета організації – Це її майбутнє бажаний стан, мотив поведінки та дій її працівників. На відміну від місії, цілі висловлюють конкретніші напрями діяльності підприємства.

Правила, яким має задовольняти Ціль

  1. Ціль повинна бути сформульована у термінах досягнення. …
  2. Досягнення цілі зробить компанію і людей, які в ній працюють, абсолютно унікальними. …
  3. Ціль досяжна «в принципі».
  4. Ціль не суперечить моральним цінностям працівників. …
  5. Ціль подобається людям, вони вважають її гідною.

20 Jan 2011