1- цілі мають бути конкретними, що представляють, наскільки можна, як якісні, а й кількісні показники. 2- цілі мають бути реальними, досяжними у даних умовах.
На підставі організаційних категорій виділяють чотири види цілей.
- Цілі, засновані на часі Довгострокові цілі …
- Цілі, засновані на продуктивності …
- Кількісні та якісні цілі …
- Цілі, орієнтовані на результат, та цілі, орієнтовані на процес
Мета організації – Це її майбутнє бажаний стан, мотив поведінки та дій її працівників. На відміну від місії, цілі висловлюють конкретніші напрями діяльності підприємства.
Правила, яким має задовольняти Ціль
- Ціль повинна бути сформульована у термінах досягнення. …
- Досягнення цілі зробить компанію і людей, які в ній працюють, абсолютно унікальними. …
- Ціль досяжна «в принципі».
- Ціль не суперечить моральним цінностям працівників. …
- Ціль подобається людям, вони вважають її гідною.
20 Jan 2011