При прийомі замовлення офіціант повинен стояти біля гостя по можливості праворуч від нього, не торкаючись при цьому столу, стільця (крісла), не нахиляючись близько до гостей. Меню пропонується у розкритому вигляді на першій сторінці ліворуч.

Замовлення слід записуватистоячи проти замовника, не згинаючи корпусу, а лише злегка нахиливши голову. Приймати замовлення слід дуже уважно, щоб запобігти виникненню якихось непорозумінь.

Дотримуйтесь принципу «відкритої» подачі. Всі страви та напої подаються праворуч від гостя правою рукою. Якщо немає можливості подати страви з правого боку, подавайте з лівого боку лівою рукою. При подачі напоїв на стіл обов'язково презентуйте їх, вимовляйте назви вголос: «Будь ласка, Піна Колада».

Замовлення від відвідувача може приймати офіціант, бригадир ланки офіціантів, а від великих компаній чи груп – метрдотель.