2.5-літровий дизельний двигун Mitsubishi 4D56 збирався концерном з 1986 по 2016 рік і ставився на позашляховики Паджеро та Паджеро Спорт, пікапи Л200 та мікроавтобуси Деліка. Даний силовий агрегат послужив основою для відомих дизелів Hyundai D4BA, D4BF та D4BH. У лінійку 4D5 також входить ДВС: 4D55.
Витрата палива Mitsubishi Pajero Sport рестайлінг 2013, джип/suv 5 дв., 2 покоління
Модифікація | Витрата палива, л/100 км |
---|---|
2.5 л, 178 л.с., дизель, МКПП, повний привід (4WD) | 8,2 |
2.5 л, 178 л.с., дизель, АКПП, повний привід (4WD) | 9,4 |
3.0 л, 222 к.с., бензин, АКПП, повний привід (4WD) | 12,3 |
Більш потужний 250-сильний 3.8-літровий мотор 6G75 надає Pajero більше динаміки і вважається найкращим мотором для позашляховика. Він тяжкий, еластичний, порівняно економічний, не примхливий і добре вивчений механіками.
Двигун Mitsubishi 4G69 2.4
Двигун | Mitsubishi 6G72 3.0 | Mitsubishi 6G74 3.5 |
---|---|---|
Заміна олії проводиться, км | 7000-10000 | 7000-10000 |
Робоча температура двигуна, град. | ~90 | 90-95 |
Ресурс двигуна, тис. км – за даними заводу – на практиці | – 400+ | – 400+ |
Тюнінг, л.с. – потенціал – без втрати ресурсу | 1000+ 350-400 | 1000+ – |
•Apr 20, 2017