2.5-літровий дизельний двигун Mitsubishi 4D56 збирався концерном з 1986 по 2016 рік і ставився на позашляховики Паджеро та Паджеро Спорт, пікапи Л200 та мікроавтобуси Деліка. Даний силовий агрегат послужив основою для відомих дизелів Hyundai D4BA, D4BF та D4BH. У лінійку 4D5 також входить ДВС: 4D55.

Витрата палива Mitsubishi Pajero Sport рестайлінг 2013, джип/suv 5 дв., 2 покоління

МодифікаціяВитрата палива, л/100 км
2.5 л, 178 л.с., дизель, МКПП, повний привід (4WD)8,2
2.5 л, 178 л.с., дизель, АКПП, повний привід (4WD)9,4
3.0 л, 222 к.с., бензин, АКПП, повний привід (4WD)12,3

Більш потужний 250-сильний 3.8-літровий мотор 6G75 надає Pajero більше динаміки і вважається найкращим мотором для позашляховика. Він тяжкий, еластичний, порівняно економічний, не примхливий і добре вивчений механіками.

Двигун Mitsubishi 4G69 2.4

ДвигунMitsubishi 6G72 3.0Mitsubishi 6G74 3.5
Заміна олії проводиться, км7000-100007000-10000
Робоча температура двигуна, град.~9090-95
Ресурс двигуна, тис. км – за даними заводу – на практиці– 400+– 400+
Тюнінг, л.с. – потенціал – без втрати ресурсу1000+ 350-4001000+ –

•Apr 20, 2017