Тому для бажаючих мати автомобіль з більш сучасним силовим агрегатом, рекомендується звернути увагу на Renault Logan K4M. Двигун має ресурс понад 500 тис. км. Наявність гідрокомпенсаторів усуває необхідність регулярного регулювання теплових зазорів клапанів.

Вибираючи Renault Logan, найвигідніше брати рестайлінгову версію 2010-2011 року, з 16-клапанним 1.6-літровим мотором та механічною коробкою в районі 300 тисяч рублів. "Логан" з "автоматом" варто брати тільки людям дуже спокійним і нежадібним, тому що така машина туго їхатиме і споживатиме багато палива.

Двигуни K7J і K7M однакові за конструкцією, відрізняються тільки робочим об'ємом – відповідно, 1,4 та 1,6 літра. Атмосферні 4-циліндрові агрегати з 8 клапанами та одним розподільчим валом при правильному обслуговуванні ходять понад 300 тис. км.

Дві версії двигуна 1,6 л на 82 і 113 л. с. працюють у парі з механічною коробкою. Автоматом комплектується 1,6-літровий двигун на 102 «коні».