Т-74 був обладнаний двигуном моделі СМД-14А. Це чотиритактний дизель з вихорекамерним сумішоутворенням. Кількість циліндрів – чотири, тип охолодження – водяне.
Двигун "Серце" Т–70 – двигун Д-240 або Д-240Л (як і на аналогу родом із БРСР). Тип дизельного агрегату: 4-циліндровий 4-тактний з безпосереднім упорскуванням палива. Тип охолодження – рідинне.
Самохідне шасі Т–16 мало невеликий двоциліндровий дизельний двигун потужністю 16 л. с., з незвичайним для тракторів розташуванням ззаду місця водія, семиступінчасту коробку передач, і до трьох (залежно від комплектації та року випуску) ВОМ (вал відбору потужності). Т–16 має високу прохідність.
Трактор ДТ–75 важить 5,75 т (конструктивна маса). Нижче наведемо таблицю із конструктивною вагою модифікацій гусеничного бульдозера.