Значення ККД бензинових та дизельних двигунів 20-25%. Левова частка енергії, отримана при згорянні палива, витрачається безпосередньо на втрати і лише мала частина безпосередньо на корисну роботу двигуна внутрішнього згоряння. May 5, 2019

Згоряння робочої суміші в дизельному моторі ефективніше. Це можливо за рахунок високого ступеня стиснення: 20 одиниць дизеля проти 10 одиниць у бензину. ККД дизельного двигуна на 40% вище, а витрата палива на 20% менша. Бензиновий агрегат характеризується більшою потужністю.

Бензиновий двигун має найменший ККД серед двигунів – 25%. Це означає, що 75% енергії, що отримується при спалюванні бензину, перетворюється на тепло, і лише 25% в рух.

В рамках класичної термодинаміки можна показати, що максимальним коефіцієнтом корисної дії (ККД) серед теплових двигунів має двигун Карно, цикл якого складається з періодів ізотермічного та адіабатичного розширення та стиснення.