Часто використовуваний розмір Title у Google складає 30-70 символів. Оптимальною довжиною Title, що дозволяє ефективно використовувати ключові фрази та додатковий текст, можна вважати 70-80 символів.
Висновки
- Правильний тайтл = вище CTR у пошуковій видачі, ніж у конкурентів;
- Спочатку тільки частотне слово або фраза;
- У перших 55 символах використовуйте найчастіші слова;
- Ніколи не робіть title у відриві від семантичного ядра;
- Завжди грамотно розподіляйте сторінки, залежно від ключових запитів;
Як правильно заповнювати мета-тег TITLE
- TITLE повинен починатися з найголовнішого ключового слова; наприклад, для сторінки товару це назва товару, а для сторінки категорії – назва категорії;
- бажано не схиляти найголовніше ключове слово, не змінювати слова місцями;
Довжина метатега title (тайтл) – повинна бути у межах 70-80 знаків або 10-12 слів, сформованих у зв'язкову фразу з використанням ключових фраз.