Що для цього потрібно: Отримати кваліфікований електронний підпис (ЕЦП), на генерального директора, ІП або довірену особу, яка здійснюватиме реєстрацію декларації про відповідність.

Підписувати податкові документи в особистому кабінеті можна не лише НЕП, а й посиленою кваліфікованою електронною підписом (КЕП). Таку підпис видають акредитовані УЦ. Якщо ви ще не отримали електронну підпис, оформіть ЕП в центрі, що посвідчує, який пройшов акредитацію.

Для реєстрації або припинення дії декларації через Сервіс необхідно: Зареєструватися на Єдиному порталі державних та муніципальних послуг як індивідуальний підприємець чи юридична особа. Отримати кваліфікований електронний підпис в акредитованому центрі, що посвідчує.

Отримати електронну підпис для взаємодії з податковими органами в електронній формі можна безкоштовно через «Особистий кабінет» у розділі «Профіль». ФНП Росії пропонує два варіанти зберігання підписи: ключ до неї зберігається або на комп'ютері користувача, або в захищеному податковою службою сховищі.