Чистий прибуток "Вайлдберріз" за підсумками 2021 року збільшився у 6,7 разу, до 14,062 млрд рублів з 2,114 млрд рублів у 2020 році (у 2019 році прибуток становив 4,415 млрд рублів, у 2018 році – 1,882 млрд рублів, у 2017 році – 428,25 млн рублів).31-Mar-2022

1,1 трлн руб. За 9 місяців 2022 р. оборот Wildberries виріс на 95% рік у рік до 1,1 трлн руб. (GMV, оборот від продажів товарів та послуг з урахуванням повернень та знижок), зростання продажів у штуках склало 76%.

Кількість замовлень за шість місяців 2022 р. збільшився на 101% до 603,9 млн, а аудиторія Wildberries досягла 120 млн користувачів (MAU).

«РБК» із посиланням на прес-службу маркетплейсу повідомляє, що на початок 2022 року на Wildberries було зареєстровано понад 500 000 підприємців та компаній. Близько 400 000 із них прийшли протягом 2021 року. В порівнянні, на Ozon більше 90 000 продавців, на «Яндекс. Маркеті» – понад 13 000.