З чим порівнювати показник та як оцінити результат Традиційно NPS понад 30% можна вважати хорошим, більше 50% – відмінним, а більше 75% – чудовим.

показник від -100 до 0: більшість людей мають негативний досвід взаємодії з вашою компанією і радять іншим ніколи не звертатися до вас; 1–30: нормальна оцінка, але є можливість покращення; 31–50: тут є більшість.

Хорошим вважається індекс NPS приблизно від 50 і від. Деякі експерти вважають, що за такого рівня можна навіть обійтися без реклами, тому що клієнтська база збільшується сама собою, проте це не завжди так.

NPS та норма його трактування Вважається, що індекс NPS може мати як позитивне (+), і негативне (-) значення. Позитивний індекс означає, що компанія має потенціал збільшення клієнтської бази компанії. Це коли частка «промоутерів» перевищує частку «критиків».