Зазори впускних клапанів – 0,20±0,05 мм, випускних – 0,35±0,05 мм. Якщо у впускних клапанів щуп 0,15 мм не входить у зазор між шайбою і розподільним валом або проходить щуп 0,25 мм (для випускних – 0,3 і 0,4 мм відповідно) – Регулювання обов'язкове. Для цього знадобиться спеціальний пристрій (фото 5).Mar 1, 2003
Для регулювання клапанів знадобиться щуп на 0,15 мм і пара ключів на 13 і 17. Якщо мова про карбюраторний ВАЗ 2107, тоді стане в нагоді і ключ для прокручування колінвала на 38. Щоб зняти клапанну кришку на карбюраторній «сімці», потрібно демонтувати повітряний фільтр.
Залежно від конструкції двигуна (головки блоку циліндрів), існують три способи регулювання клапанів.
- За допомогою регулювальних болтів. Найпростіший, надійний та старий спосіб регулювання. …
- За допомогою шайб («п'ятаків»). …
- За допомогою регулювальних склянок.
Щуп 0,05 мм повинен вільно проходити, а ось щуп із зазором 0,10 мм вже проходити жодним чином не повинен. Коли потрібний проміжок виставлений – Шток утримуємо пасатижами і ключем 9 затягуємо гайку до упору. Після цього необхідно ще раз перевірити зазор.