Зазори впускних клапанів – 0,20±0,05 мм, випускних – 0,35±0,05 мм. Якщо у впускних клапанів щуп 0,15 мм не входить у зазор між шайбою і розподільним валом або проходить щуп 0,25 мм (для випускних – 0,3 і 0,4 мм відповідно) – Регулювання обов'язкове. Для цього знадобиться спеціальний пристрій (фото 5).Mar 1, 2003

Для регулювання клапанів знадобиться щуп на 0,15 мм і пара ключів на 13 і 17. Якщо мова про карбюраторний ВАЗ 2107, тоді стане в нагоді і ключ для прокручування колінвала на 38. Щоб зняти клапанну кришку на карбюраторній «сімці», потрібно демонтувати повітряний фільтр.

Залежно від конструкції двигуна (головки блоку циліндрів), існують три способи регулювання клапанів.

  1. За допомогою регулювальних болтів. Найпростіший, надійний та старий спосіб регулювання. …
  2. За допомогою шайб («п'ятаків»). …
  3. За допомогою регулювальних склянок.

Щуп 0,05 мм повинен вільно проходити, а ось щуп із зазором 0,10 мм вже проходити жодним чином не повинен. Коли потрібний проміжок виставлений – Шток утримуємо пасатижами і ключем 9 затягуємо гайку до упору. Після цього необхідно ще раз перевірити зазор.