Відповідно до закону продавець повинен повернути гроші протягом 10 днів. Відлік починається з моменту подання заяви споживача. У цей час входить і процедура передачі товару, і перевірка його щодо наявності недоліків.

Правила повернення товару неналежної якості

підставаТермін проведення перевірки якості
Заявлено вимогу про заміну товаруНе більше 7 днів (20 днів, якщо потрібна додаткова перевірка)
Заявлено вимогу про зменшення ціни, виправлення недоліків або поверніть грошейНе більше 10 днів

•Jul 26, 2022

Відповідно до положень Закону РФ №2300-1 від 07.02.1992 р. «Про захист прав споживачів» (далі Закон) покупець протягом 14 днів крім дня купівлі, має право обміняти товар належної якості на аналогічний товар іншого розміру, форми, габариту, фасону, забарвлення чи комплектації.

За загальним правилом споживач може повернути гроші за неякісний товар, якщо недоліки виявилися протягом гарантійного терміну чи терміну придатності (п. 1 ст. 19 закону «Про захист споживачів»). Гарантійний термін – час, в який товар точно має бути якісним.