За загальним правилом термін відповіді претензію становить 30 календарних днів. Однак для окремих правовідносин законом можуть бути встановлені інші терміни. Крім того, особливі умови претензійного порядку врегулювання спорів можуть бути передбачені договором.

Після закінчення терміну задоволення претензії, у разі, якщо Вам не надійшла відповідь від продавця щодо Вашої претензії, Ви можете скласти заяву у письмовій формі про порушення Вашого права, встановленого Постановою Уряду Російської Федерації від 31.12.2020 № 2463.

Відповідь на претензію – право продавця, закон не зобов'язує його відповідати споживачеві. Тим не менш, скласти лист у відповідь слід у будь-якому випадку, навіть якщо фактично відбулося визнання претензії, а вимоги споживача виконані, оскільки: Претензійне спілкування – це офіційне листування.

Усе претензії повинні бути обов'язково підписані з боку особи, яка спрямовує претензію. При цьому заявник повинен уважно перевірити повноваження особи, яка підписує претензію, та додати відповідні документи, що підтверджують право підпису.