Скільки Сторіс потрібно викладати за день, щоб їх не перегортали, а дивилися до кінця чи хоча б наполовину? Оптимально – від 1 до 7. За статистикою, після 7 історії відсоток оглядів падає нижче 70%. «Догляди» — це скільки разів одну історію подивилися від початку до кінця за 24 години.

Хороший показник – 40%-60%. Причому, чим більше передплатників, тим менше ставатиме цей відсоток. Наприклад, в акаунті до 1000 передплатників гарним показником буде 60%, а в облікового запису-мільйонника навіть 30% — гідна цифра.

Інстаграм*-профілі з менш ніж 10 000 передплатників мають коефіцієнт охоплення сторіс близько 9%. Це майже вдвічі більше, ніж у облікових записів із числом передплатників від 10 000 до 100 000. Середній показник охоплення їх Історій не перевищує 5% від загальної кількості передплатників.

Висновки У середньому Історії повинні отримувати охоплення 7,2% від кількості передплатників облікового запису. У середньому пост у Instagram отримує у 3 рази більше охоплення, ніж Історія. Найкраще залучення у 2-10 Історій, але при цьому при великій кількості кадрів показник залучення знижується не суттєво.