Охоплення ж відображає лише унікальних користувачів. За охопленням ви можете приблизно оцінити, який відсоток передплатників бачить ваші пости. Хороший показник – 40%-60%. Причому, чим більше передплатників, тим менше ставатиме цей відсоток.

Інстаграм*-профілі з менш ніж 10 000 передплатників мають коефіцієнт охоплення сторіс близько 9%. Це майже вдвічі більше, ніж у облікових записів із числом передплатників від 10 000 до 100 000. Середній показник охоплення їх Історій не перевищує 5% від загальної кількості передплатників.

перегляд відео в Інстаграмі* зараховуєтьсяякщо користувач зупиниться на ролику більш ніж на 3 секунди; Користувач не стане дивитися ролик, якщо він не «зачепив» з першого погляду.

Менше 1% – низький показник Від 1% до 3,5% – середній показник Від 3,5% до 6% – високий показник Понад 6% – дуже високий показник