Який процент клієнтів пише відгуки? 25. 76% клієнтів напишуть відгук, якщо бізнес попросить їх про це. Хоча важко точно визначити, скільки користувачів пишуть відгуки після покупки, кілька хороших новин для всіх компаній електронної комерції, які хочуть створити репутацію свого магазину.

Переважна більшість онлайн-покупців (82%) залишають відгуки, щоб поділитися своєю думкою про якість товару та допомогти іншим зробити вибір.

39% респондентів читають відгуки про все (і про товари, і про роботодавця).

Наявність відгуків на продукцію високого цінового сегмента здатне підвищити конверсію у 4-5 разів. Додаючи на сайт коментарі покупців дешевших товарів (до $100), можна сподіватися зростання конверсії в 2–3 разу.