Запамленість тексту — це дуже часто повторювати ключове слово в тексті. Вимірюється співвідношенням кількості входжень ключового слова до кількості слів у тексті. Запамленість не повинна перевищувати 60%.

Запамленість визначається відсотковим співвідношенням кількості ключових фраз до загального обсягу: запамленість тексту = обсяг ключових фраз / загальний обсяг символів без пробілів. Вважається, що показник запамленості не повинен бути вищим за 60%.

Запамленість тексту – Це співвідношення слів, що повторюються, до її обсягу. Чим частіше вживаються одні й самі слова чи фрази (зазвичай йдеться про ключові запити), тим вище значення. Даний параметр враховують пошукові роботи при визначенні якості контенту.

Як позбавитися від запамленості тексту?

  1. Підберіть до ключових слів синоніми. Часто як спам система виділяє і тавтологію. …
  2. Розширте обсяг тексту. Якщо всі використані ключові слова точно потрібні вам саме в тій кількості, що ви використали, то цей метод допоможе.