Запамленість тексту — це дуже часто повторювати ключове слово в тексті. Вимірюється співвідношенням кількості входжень ключового слова до кількості слів у тексті. Запамленість не повинна перевищувати 60%.
Запамленість визначається відсотковим співвідношенням кількості ключових фраз до загального обсягу: запамленість тексту = обсяг ключових фраз / загальний обсяг символів без пробілів. Вважається, що показник запамленості не повинен бути вищим за 60%.
Запамленість тексту – Це співвідношення слів, що повторюються, до її обсягу. Чим частіше вживаються одні й самі слова чи фрази (зазвичай йдеться про ключові запити), тим вище значення. Даний параметр враховують пошукові роботи при визначенні якості контенту.
Як позбавитися від запамленості тексту?
- Підберіть до ключових слів синоніми. Часто як спам система виділяє і тавтологію. …
- Розширте обсяг тексту. Якщо всі використані ключові слова точно потрібні вам саме в тій кількості, що ви використали, то цей метод допоможе.