Якщо у двигуна з пробігом немає жодних проблем – краще заливати синтетичне або напівсинтетичне (якщо воно рекомендоване виробником двигуна) з рекомендованими класифікаціями та специфікаціями.Jul 23, 2010
Якщо у новий мотор у будь-яку пору року ви заливали мастильну рідину з маркуванням 5W30, то після 100 000 км. пробігу можна перейти на 5W40, а після 200 000 – на 10W40.
Для машин, що випускаються в Європі та мають великий пробіг, кращим варіантом буде продукт, що має в'язкість SAE 5W-40 або 10W-40. Вибираючи олія слід правильно підібрати його експлуатаційні властивості. Грамотний підбір в'язкості та характеристик продукту дасть можливість збільшити час роботи зношеного двигуна.
Через швидкий знос старих моторів потрібно заливати в них густіше олія, яке утворює товсту масляну плівку між деталями, що труться. На такому олії коштує маркування 10W30 та 5W40. Як правило, виробники моторних олій випускають спеціальну серію для таких старих двигунів.